۳ مطلب در مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

درمان خانگی اسهال

علائم
علائم شایع اسهال شامل ناراحتی معده، حالت تهوع، اسهال، درد معده و استفراغ است. همچنین می‌تواند با تب، سردرد، لرز، درد بدن، پوست خشک و خشکی دهان همراه باشد. هر کسی می‌تواند دچار اسهال شود، اما کودکان به دلیل سیستم ایمنی ضعیف بیشتر در معرض ابتلاء به آن هستند. شخصمبتلا به اسهال و استفراغ، آب و مایعات بدنش می‌رود و باید جبران کند. کم شدن آب بدن در کارکرد طبیعی بدن تأثیر دارد و حتی می‌تواند فرایند درمان را به تأخیر بیاندازد؛ بنابراین، نوشیدن مقدار زیادی آب و مایعات سوپ و آب برنج. همچنین، استراحت ضروری است. همراه با مایع درمانی و استراحت

  • بوسف تیموری
  • سه شنبه ۲۸ مرداد ۹۹

خواص گیلاس برای درمان برخی بیماری ها

گیلاس از دسته میوه های پرطرفدار است که ؛ برخی معتقد هستند خاستگاه این میوه قاره آسیا است.این میوه افزون بر طعم دلپذیر خواص زیادی نیز دارد. هر درخت گیلاس در یک فصل حدود 7000 گیلاس تولید میکند. رنگ گیلاس از زرد تا سیاه متغیر است ،اما معروف ترین نوع گیلاس به رنگ قرمز است. همچنین شکل آن از کروی تا قلبی شکل تغییر میکند.از گیلاس میتوان در تهیه تارت، پای گیلاس، آب میوه و... استفاده کرد این میوه سرشار از مواد مغذی و ویتامین است و همچنین به کالری سوزی کمک میکند و میتواند جایگزین غذاهای پرکالری شود و کالری مصرفی روزانه را کاهش دهد.

  • بوسف تیموری
  • شنبه ۱۱ مرداد ۹۹

چطور دهانشویه خانگی درست کنیم؟

استفاده از دهانشویه برای مبارزه با بوی بد دهان،مقابله با پوسیدگی دندان،جلوگیری از خونریزی لثه و همینطور از بین بردن باکتری های دهان و دندان استفاده می شود.شما می توانید به جای صرف هزینه های زیاد برای تهیه دهانشویه های شیمیایی، خودتان در منزل دهانشویه خانگی تهیه کنید.مزیت این دهانشویه ها هم طبیعی بودن آن ها و هم مقرون به صرفه بودن آنها می باشد.همراه ما باشید تا تهیه انواع دهانشویه خانگی به وسیله موادطبیعی را یاد بگیرید.

  • بوسف تیموری
  • چهارشنبه ۱ مرداد ۹۹